Scrambled tofu

Monday, 14 November 2016

Started this morning with a workout focusing on the legs and butt. I'm already feeling sore –embrace it and love it (haha)! I kept my promise from yesterday and finished the workout with a quick meditation session. Great start to the week!
____________________

Började morgonen med lite träning med fokus på ben och rumpa. Jag känner redan av det – omfamna och älska träningsvärken (haha)! Jag höll mitt löfte från igår och avslutade träningen med lite meditation. Bra start på en ny vecka! 



Another great way to start the week is with this recipe. Guys... Scrambled tofu. HOW AMAZING DOESN'T THAT SOUND?! I've seen people making this on Instagram and Pinterest so I've been wanting to try making it myself for a while. Honestly, it's one of the best things I've made! It's even better than scrambled eggs. Quick, easy, packed with protein and nutrition – you have to try it! 

You can skip the potatoes if you want to, but I thought it made it more filling if you just want to eat it by its own and not as a part of a english breakfast or something similar. 
____________________

Ett annat bra sätt att starta vecka med är det här receptet. Hörni... Tofuröra. HUR FANTASTISKT LÅTER DET INTE?! Jag har sett många göra det här på Instagram och Pinterest så jag har velat testa att göra det själv ett tag nu. Ärligt talat så är det nog bland det bästa jag gjort! Det är faktiskt bättre än äggröra. Snabbt, lättlagat, packat med protein och näring – ni måste prova det! 

Man kan skippa potatisen om man vill, men jag tyckte att det gjorde det hela mer matigt om man bara vill äta det för sig självt och inte som en del av en engelsk fruost eller liknande. 


Ingredients
Extra firm tofu
Potato 
Cherry tomatoes 
Spinach 
Paprika powder 
Salt 
Black pepper

Scrambled tofu

1. Cut the potato into small cubes. Fry with a little bit of olive oil in a pan for about 10-15 minutes until soft (it'll go super quick if you've got leftover cooked potatoes). 

2. Crumble in the tofu and stir around. 

3. Add in the paprika powder, salt and black pepper after taste.

4. Cut the cherry tomatoes into halves and put in the pan together with the spinach. 

5. Serve as a part of a english breakfast or eat loads by its own! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne