Journey to healthy hair: "No Heat"-challenge

Tuesday, 8 November 2016

To help my hair get healthier I'm going to take on the "No heat"-challenge. Basically, I'm not going to use any heat on my hair for at least a week. For me who uses my hair straightner everyday to make some curls, this will be a bit of a challenge. It'll be good for my hair though, just to give it a bit of a break. 

Do you think I will see any difference in just one week? Well, I'll let you know!
____________________

För att hjälpa mitt hår att bli friskare så ska jag köra "No heat"-challenge. Jag ska helt enkelt inte använda någon värme på mitt hår på minst en vecka. För mig, som använder plattången varje dag för att göra lockar, kommer detta bli en liten utmaning. Det kommer dock vara bra för håret att ge det en liten paus.

Tror ni att man kommer se någon skillnad på bara en vecka? Ja det kommer jag uppdatera om!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne