Healthy fast food - Coconut rice

Friday, 4 November 2016

You might know that I've got a thing for rice and mango. It's one of my favorite things to make! It's so incredibly simple, but so unbelievably good! For once I thought I'd make a change to the dish though, so I decided to do something different with the rice. 
____________________

Ni kanske vet att jag har en grej för ris och mango. Det är en av mina favoritgrejer att göra! Det är så himla enkelt, men så otroligt gott! För en gångs skull tänkte jag dock att jag kunde göra något annorlunda med rätten, så jag bestämde mig för att gör något nytt med riset. 


I made coconut rice! What you do is simply cooking the rice with one can of coconut milk, some shredded coconut and water – That's it! Super simple and delicious. This is my kind of fast food during the weeks. Of curse you can eat the coconut rice with whatever you like, but this time I had it with mango and spinach. 
____________________

Jag gjorde kokosris! Vad jag gjorde var helt enkelt att koka riset med en burk kokosmjölk, kokosflingor och vatten – Det är allt! Superenkelt och gott. Det här är min typ av snabbmat under veckorna. Självklart kan man ju äta kokosriset till vad som helst, men denna gång blev det mango och spenat. 

Ingredients
- 4 dl rice
- 1 can coconut milk
- 0,5 dl shredded coconut
- 2 dl water

Coconut rice

1. Add all ingredients to a saucepan. 

2. Let simmer on low temperature under a lid for about 15 minutes. Don't stir it around to much. Done!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne