Christmas advent calendar - #1

Sunday, 27 November 2016

My mom is the sweetest! This morning she gave me this little bag with Christmas gift. There's one present for each Sunday until Christmas and everything is vegan-friendly! It made me so happy and I'm touched that she really considered me being a vegan for each thing she bought. I'm so lucky to have her! 

I thought this would be fun sharing with you guys as well. I will share what I got each Sunday and that might give you some inspiration for vegan gift ideas!
____________________

Min mamma är väl världens gulligaste! Nu på morgonen gav hon mig den här lilla påsen med julklappar. Ett paket för varje söndag fram till jul och allting är veganvänligt! Att hon verkligen tagit hänsyn till att jag är vegan gjorde mig så otroligt glad. Jag har verkligen tur som har henne! 

Jag tänkte att det här kan vara kul att dela med er också. Varje söndag kommer jag visa vad jag fick och det kanske ger er lite inspiration till veganska julklappsidéer! 



In the bag there was also some sweets. The skulls are most common in licorice flavour, but now during christmas time they make them in special Christmas flavours. I also got a vegan "milk" chocolate which were really good and has a bit of hazelnut flavour to it. 
____________________

I påsen fanns även några sötsaker. Dödskallarna är ju vanligast i lakritssmak, men nu till jul finns de i skumtomte-smak och julmust-smak. Jag fick också en vegansk "mjölk"-choklad som var riktigt god med smak av hasselnöt. Dödskallarna finns lite överallt och chokladen hittar man på Ica. 


Christmas gift number ett was these cosy socks from Cubus. They're not made out of wool, so you don't have to worry as a vegan. I love walking around in soft socks when I'm at home, so this was perfect for me! 

Stay tuned for gift number två next week.
____________________

Julklapp nummer ett var dessa mysiga sockor från Cubus. De är inte gjorde av ull, så som vegan behöver man inte oroa sig. Jag älskar att gå runt i sockor när jag är hemma så de här var perfekta för mig! 

Håll utkik efter julklapp nummer två nästa vecka. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne