The Ordinary Vegan tries out - #21

Wednesday, 26 October 2016

One thing I miss about England is the drugstore Boots. They have so many budget beauty products that are vegan! Who do you think is going to go mad when walking into Boots next time? 

Barry M is one of the brands you can buy there that makes cruelty free makeup. Most of their products are vegan as well. All of their nail polish is vegan so I decided to try them out. This time I bought from the Coconut Infusion range in the colour 8 Bikini. It cost about £3.99
____________________

En sak jag saknar med England är apoteket Boots (apotek i England säljer massvis av smink och skönhetsprodukter till skillnad från Sverige). De har så många skönhetsprodukter till budgetpriser som är veganska! Vem tror ni kommer shoppa loss nästa gång på Boots?

Barry M är ett av märkena man kan köpa där som gör cruelty free (inte testat på djur) smink. De flesta av deras produkter är också veganvänliga. Alla deras nagellack är veganska så jag ville testa de. Den här gången köpte jag en som kallas för Coconut Infusion i färgen 8 Bikini. Den kostade ca 43kr

It has coconut water and coconut oil in it to hydrate and nourish your nails, which I find to be a big plus! 

I wasn't too happy about the colour though, it was darker on the nails than I had expected. The paint sits for days though (I applied two layers), which is great!
____________________

Den har kokosvatten och kokosolja i färgen som håller naglarna återfuktade och friska, vilket jag tycker är ett stort plus!

Färgen var inte riktigt som jag hade tänkt mig dock, den var mörkare än vad jag hade tänkt. Färgen håller dock i dagar (jag målade på två lager), vilket är super!

I'm definitely going to buy more nail polish from Barry M. I'm also curious to try out some of their other products. This is definitely a good option of beauty products if you're on a budget! This nail polish will get 4 out of 5 vegan jumping bunnies from me. 
____________________

Jag kommer absolut köpa fler nagellack från Barry M. Jag är även sugen på att prova några av deras andra produkter. Tycker definitivt att detta är ett bra alternativ av skönhetsprodukter om du går efter en budget! Detta nagellack får 4 av 5 veganska hoppande kaniner från mig. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne