The Ordinary Vegan tries out – #19

Wednesday, 12 October 2016

Sorry for my absence yesterday! At the moment I'm quite caught up in work because – I'VE GOT A NEW JOB! I've started to work as a Social Media Manager for a company that takes care of other companies social media. I get to create content every day, which feels amazing since that is what I enjoy doing! 

I'm still at my old job as well though till the end of October. This means I'm working over 100% and I'm also trying to fit in my workouts, write a bit for Vilda Magazine AND blog. It's only for a month though, I can do it! 

Wednesday means it's time for "The Ordinary Vegan tries out" and this week I'm trying out a vegan milk chocolate from Ombar
____________________

Ledsen för min frånvaro igår! För tillfället har jag fullt upp med jobb på grund av att JAG FÅTT ETT NYTT JOBB! Jag har börjat jobba som Social Media Manager för ett företag som tar hand om andra företags sociala medier. Jag skapar alltså medier varje dag, vilket känns så kul då det är det jag gillar att göra! 

Jag är dock fortfarande kvar på mitt gamla jobb oktober ut. Detta innebär att jag just nu jobbar över 100% och samtidigt försöker jag hinna träna, skriva lite för Vilda Magazine OCH bloggen. Det är bara för en månad dock, jag klarar det!

Onsdag betyder att det är dags för "The Ordinary Vegan tries out" och denna vecka provar jag en vegansk mjölkchoklad från Ombar

This is without any doubt, the best vegan milk chocolate I've tried! It's made with coconut milk and is so creamy and smooth! It's a bit expensive though, since you don't get that much in one bar, but it's definitely worth it! I think I paid around £2,3 for this bar, which is 35 grams. 

Ombar makes several different flavours. I've tried out the one with strawberries as well, and wow! It's just as delicious as this one!
____________________

Den här är utan tvekan den bästa veganska mjölkchokladen jag ätit! Den är gjord på kokosmjölk och är så krämig! Den är en aning dyr dock i och med att man inte får så mycket i en bar, men det är definitivt värt det! Jag tror jag betalade runt 23kr för en bar som väger 35 gram. 

Ombar gör massa olika smaker. Jag har även provat den med jordgubbar också, och wow! Den är precis lika god som den här!


It might not come as a surprise that I'm going to give this chocolate 5 out of 5 vegan jumping bunnies. If you can get your hand on this one, please try it out! 
____________________ 

Det kommer väl inte som en överraskning att jag kommer ge denna choklad 5 ut av 5 veganska hoppande kaniner. Om du får tag på denna, snälla prova den då!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne