Sunday update

Sunday, 30 October 2016

Yesterday I had Anna over helping me to shoot a couple of outfits that's for an article I'm working on for Vilda Magazine. I can't tell you much about it yet, but I can share these two pictures at least. Of course I'll let you know when the article is up and running. 

Other news – I'm no longer between two jobs. From tomorrow I'm starting full time at Delumo, which I'm super excited about! It also means I can put more time on the blog and put up better content for you guys. I'm actually looking around for a new design for the blog. I'm not quite sure what I want yet, but I feel like it's time for a change.

Hope you're having a great Sunday evening!
____________________

Igår var Anna över och hjälpte mig fota några outfits för en artikel jag jobbar på just nu för Vilda Magazine. Jag kan inte berätta så mycket om den än, men jag kan i alla fall dela med mig av de här två bilderna. Jag berättar såklart när artikeln är publicerad.

Ansea nyheter – Jag är inte mellan två jobb längre. Imorgon börjar jag heltid på Delumo, vilket jag är så taggad på! Det betyder också att jag kan lägga ner mer tid på bloggen och skapa bättre inlägg till er. Jag sitter faktiskt och tittar runt efter en nu design till bloggen. Jag är inte helt säker på vad jag vill ha än, men jag känner att det är dags för en förändring. 

Hoppas ni har en fin söndagskväll allihopa! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne