Schedule your time to be creative + New Facebook page

Tuesday, 4 October 2016

Sometimes I end up working in weird places when I work on posts for the blog or articles. Like now – I'm on the floor of my room with a cup of green tea planing blog posts and finding inspiration. I do like sitting by a desk or table like a normal person as well, but sometimes I end up work better if it's in more "relaxed" places. Maybe because it doesn't feel as forced? 

I do think you have to force yourself to work though. I know a lot of people say you can't force yourself to be creative and I agree to a certain point, but I believe you have to determined if you want to create content like a blog or articles. Since you can do it at any time you want you have to decide when to do, otherwise you might end up doing other things instead. That's what works best for me at least. 

Speaking of something completely different. I created a Facebook page the other day. Loved it if you want to follow me there as well (self-promo I know, haha), just click HERE! Hope you're all having a great Tuesday! Don't forget to eat a cinnamon bun!
____________________

Ibland blir det att jag jobbar på så konstiga ställen när jag bloggar eller skriver artiklar. Som nu – Jag sitter på golvet i mitt rum med en kopp grönt te och planerar blogginlägg och hittar inspiration. Jag gillar att sitta vid ett skrivbord eller bord om en normal person också, men ibland jobbar jag bättre när jag jobbar på mer "avslappnade" ställen. Kanske för att det inte känns så påtvingat?

Jag tror dock på att man måste tvinga sig själv att jobba. Många säger ju att man inte kan tvinga fram kreativitet och det håller jag med om till viss mån, men jag tror att man måste vara bestämt om man vill skapa innehåll som en blogg eller artiklar. I och med att man kan göra det vilken tid som helst så måste man bestämma när man ska göra det, annars kan det lätt sluta upp med att man gör något annat istället. Det är i alla fall vad som funkar bäst för mig.

Apropå något helt annat. Jag skapade en Facebook-sida härom dagen. Skulle vara jättekul om ni vill följa mig där också (self-promo jag vet, haha), klicka bara HÄR! Hoppas ni alla har en bra tisdag! Glöm inte att äta en kanelbulle också! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne