Pancake dinner + 4 favourites of the week

Thursday, 13 October 2016

Like I talked about yesterday, I'm quite busy with work at the moment. Therefore, this was just what I needed! A pancake dinner! My mom had made this when I got home, how sweet?!

We chopped up some fruit, had some chocolate spread from Plamil and we also tried out the cream made out of soya from Alpro. Guys – You just HAVE to try this! I've never been a fan of cream really, but this one was not as heavy like cream made out of cows milk. This was fluffy, light, enough sweet and delicious! "Being vegan must be hard", said no one ever.
____________________

Som jag sa igår så har jag ganska så fullt upp med jobbet för tillfället. Därför var detta precis vad jag behövde! En pannkaksmiddag! Min mamma hade fixat detta när jag kom hem, hur gullig?!

Vi hackade upp lite frukt, tog fram chokladkrämen från Plamil och vi provade även grädden gjord på soja från Alpro. Hörni – Ni bara MÅSTE prova denna! Jag har aldrig varit ett stort fan av grädde, men den här var inte lika tung som grädde gjord av komjölk brukar vara. Den här var fluffig, lätt, lagom söt och supergod! "Det måste vara svårt att vara vegan", sa ingen någonsin. 

Other than this pancake dinner I thought I share some favourites of mine from the week – so let's get started! 

- Sara Carraro's guide on vegan restaurants in Stockholm. Read it HERE on Vilda Magazine. 

- THIS sweatshirt with the print "Almond Butter" from Raw Apparel. 

Jess Beautician's "What I eat in a day"-videos on YouTube. She makes the perfect recipe's. They're not complicated at all but looks so delicious! 

- Isabella Thordsen's wonderful style, apartment and blog! Check it out HERE.
____________________

Förutom pannakaksmiddagen tänkte jag dela med mig ut av några favoriter från veckan – så vi kör igång!

- Sara Carraros guide på veganska restauranger i Stockholm. Läs artikeln HÄR på Vilda Magazine. 

- DEN HÄR tröjan med trycket "Almond Butter" från Raw Apparel. 

Jess Beautician's "What I eat in a day"-videos på YouTube. Hon gör fantastiska recept. De är inte alls komplicerade men ser så himla goda ut!

- Isabella Thordsens underbara stil, lägenhet och blogg! Kolla in den HÄR.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne