A weekend in Stockholm

Sunday, 16 October 2016

If you follow me on Instagram (@oliviakahlin) you probably saw that I went to Stockholm over the weekend. I went there to visit Cornelia, my roomie from London. It was so great seeing her! She's definitely one of my best friends, and I wish I could see her more often! 

We did a bit of shopping (got myself some things from Lush and Sephora), had good food, went out on Södermalm with some of Cornelia's friends and just caught up. 

Unfortunately though, I forgot the battery for my camera. I had plans on taking quite a lot of photos, but that didn't happen, so here's a photo from my phone instead! Hope you all had a great weekend!
____________________

Om ni följer mig på Instagram (@oliviakahlin) vet ni förmodligen redan att jag åkte till Stockholm över helgen. Jag var där och hälsade på Cornelia, min roomie från London. Det var så kul att se henne! Hon är definitivt en av mina bästa vänner och jag önskar att jag kunde se henne oftare!

Vi shoppade lite (jag införskaffade några saker från Lush och Sephora), åt god mat, gick ut på Södermalm med några vänner till Cornelia och bara pratade ikapp om allt. 

Tyvärr så glömde jag batteriet till min kamera. Jag hade planerat att ta ganska mycket bilder, men så blev det inte, så här får ni en bild från min mobil istället! Hoppas ni alla hade en fin helg!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne