Another list about everything and nothing

Thursday, 6 October 2016


Having a pretty quiet Thursday, so therefore I thought I share a little list with you guys. 

3 things I'm looking forward to
- Next weekend when I'm going to Stockholm to visit Cornelia.
- Christmas time.
- The 1975 concert in February. 

3 things I like
- Mörk choklad. 
- Daily vlogs and "What I eat in a day"-videos on YouTube. 
- Acne Studios SS17 collection. Take a look at it here

3 things I don't like
- Licorice. 
- Horror movies.
- People who complain about insignificant things. 
____________________

Har en ganska så lugn torsdag, så därför tänkte jag att jag delar med mig av en liten lista. 

3 saker jag ser fram emot
- Nästa helg då jag åker till Stockholm för att hälsa på Cornelia.
- Jul-tider. 
- The 1975 konserten i februari. 

3 saker jag gillar
- Dark chocolate
- Dagliga vloggar och "What I eat in a day"-videos på YouTube.
- Acne Studios SS17 kollektion. Kolla in den här.  

3 saker jag inte gillar
- Lakrits.
- Skräckfilmer.
- Människor som klagar på onödiga saker. 


3 things that makes me calm
- Yoga.
- Reading magazines.
- Being alone.

3 things I talk a lot about
- Memories.
- Vegan food.
- Work.

3 things I'm doing today
- Preparing blog posts. 
- Meeting up with my friend Anna. 
- Making dinner from what I've got in the fridge. 
____________________

3 saker som gör mig lugn
- Yoga.
- Läsa tidningar. 
- Att vara själv. 

3 saker jag pratar om ofta
- Minnen. 
- Vegansk mat. 
- Jobbet. 

3 saker jag ska göra idag
- Förbereda blogginlägg. 
- Träffa min vän Anna. 
- Göra någon middag av det jag har i kylen. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne