What I eat in a day - #2

Thursday, 8 September 2016

I felt like doing another "What I eat in a day", so let's get straight into it!
____________________

Jag kände för att göra en till "What I eat in a day", så vi kör igång direkt!

This is from two days ago when I started the morning with a glass of lemon water as usual. After a quick run outside, I got in and made myself this cinnamon porridge bowl with some banana and raisins. 
____________________

Det här är från två dagar sedan då jag som vanligt började morgonen med ett glass citronvatten. Efter det tog jag en snabb löpartur och när jag kom in gjorde jag en skål havregrynsgröt med kanel toppat med banan och lite russin.


Before work I fixed a couple of things for the blog while snacking on this Nakd bar. I LOVE all bars from Nakd! They're all vegan, healthy and so delicious! You guys have to try them if you haven't yet!
____________________

Innan jobbet fixade jag lite saker till bloggen samtidigt som jag åt denna bar från Nakd. Jag ÄLSKAR alla bars från Nakd! Alla är veganska, nyttiga och så goda! Ni måste prova de om ni inte har gjort det än!

For lunch I brought these to boxes to work. It's a tofustroganoff, white rice and a salad on the side. My mom made the tofustroganoff the other day and it's amazing! She's the best!
____________________

Till lunch tog jag med mig dessa matlådor till jobbet. Det är en tofustroganoff, vitt ris och en salad. Min mamma gjorde tofustroganoffen härom dagen och den är fantastisk! Hon är bäst!

When I got home from work I steamed these vegetable dumplings. I know they look a bit weird (it's because of the beetroot in the dough) but trust me, they're so good! I had some soy sauce to dip them in and I also had some spinach, cherry tomatoes, spring onions and half a avocado. 

Hope you liked this little "What I eat in a day"-post! Have a beautiful evening everyone!
____________________

När jag kom hem från jobbet ångkokade jag dessa grönsaksdumlings. Jag vet att de ser lite konstiga ut (det är pågrund av rödbetan i degen) men tro mig, de är så goda! Jag doppade de i lite sojasås och slängde ihop en sallad med spenat, körbärstomater, vårlök och en halv avokado. 

Hoppas ni gillade det här lilla "What I eat in a day"-inlägget! Ha en fin kväll allihopa!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne