Unboxing beauty products

Saturday, 3 September 2016

Yesterday I got a text telling me I had a package from the post to pick up. It was a box with some bits and bops I ordered from the online beauty store Lyko a couple of days ago. 
____________________

Igår fick jag ett SMS där det stod att jag hade ett paket från posten att hämta. Det var en låda med lite olika saker som jag beställde från skönhetssidan Lyko för några dagar sedan. 



The first thing I took out from the box was this comb from Matador. As you might know, I've started putting more effort into making my hair healthy and grow a bit. I'm not using as much heat on it anymore and when I do I use heat protection. I use good quality shampoo and conditioner. I put coconut oil in the ends at least ones a week. I'm really trying! 

Another thing I've heard is good for the hair is using a comb instead of a brush, especially when the hair is wet. So I'm giving that a go as well. This comb has rounder ends, which is suppose to be better for the scalp. We'll see if it helps. 
____________________

Det första jag plockade upp var denna kam från Matador. Som ni kanske vet så försöker jag lägga ner mer energi på att få mitt hår hälsosammare och växa en aning. Jag använder inte lika mycket värme på det längre och när jag gör det använder jag värmeskydd. Jag har införskaffat shampoo och balsam med bra kvalité. Jag har i kokosolja i topparna minst en gång i veckan. Jag försöker verkligen! 

En annan sak jag har hört ska vara bra för håret är att man ska använda en kam istället för en borste, speciellt när håret är blött. Därför tänker jag ge även det en chans. Den här kammen har lite rundare kanter, vilket ska vara bättre för hårbotten. Vi får se om det hjälper. 

Next, I picked up these two bottles. It's facial products from Estelle & Thild, one cleansing foam and one facial toner. I've heard a lot of good things about the products from Estelle & Thild, which is a Swedish skin care brand. All products are organic, vegan (I think there's only like two products that aren't) and free from pesticides and toxic residues.
____________________

Nästa sak jag plockade upp var de här två flaskorna. Det är ansiktsprodukter från Estelle & Thild, ett rengöringsskum och en toner. Jag har hört mycket bra saker om produkter från Estelle & Thild som är  ett svenskt hudvårdsmärke. Alla produkter är ekologiska, veganska (jag tror det bara är ungefär två produkter som inte är det) och fria från giftiga ingredienser.

The last thing in the box was this Pearl Silver Colour Refresh hair mask from Maria Nila. It's a hair mask that gives your hair moisture but at the same time a bit of colour and shade. I've used it before and I absolutely loved it! There are lots of different colours, but I went for the silver one that works perfect for my hair! 

Also, if you're wondering what that little pink box in the background is. It's the two pairs of plastic gloves you get with the hair mask. 

Hope you're all having a great Saturday!
____________________

Den sista produkten i lådan var den här hårinpackningen, Pearl Silver Colour Refresh, från Maria Nila. Det är en hårinpackning som återfuktar håret men som samtidigt ger lite färg och nyans. Jag har använt den förut och jag älskade den! Det finns massa olika färger att välja bland, men jag tog den här silvriga då den funkar perfekt för mitt hår!

Förresten, om ni undrar vad det är för liten rosa låda i bakgrunden. Det är två par plasthandskar som man får med till hårinpackningen. 

Hoppas ni alla har en fin lördag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne