Tuesday list

Tuesday, 6 September 2016

How did your morning start?
With a run, followed by a shower and then breakfast while watching YouTube. 

What's your favourite emoji?
The monkey covering the eyes. 

Is there something you want right now?
I want "Bridget Jones Baby" to have premier in Sweden!
____________________

Hur började din morgon?
Med en löpartur, följt av en dusch och sen lite frukost och YouTube på det.

Vilken är din favoritemoji?
Apan som håller för ögonen. 

Finns det något du vill ha just nu?
Jag vill att "Bridget Jones Baby" ska ha premiär i Sverige!



What mood are you in?
Quite relaxed at the moment. 

Any plans for tonight?
Working till 8pm and I'm guessing I'll be pretty tired and hungry, so I'm probably going to rush home so I can put my PJs on. 

Are you addicted to something?
Chocolate and Instagram.
____________________

Vilket humör är du på?
Ganska lugn för tillfället. 

Några planer för ikväll?
Jobbar till 8 ikväll och gissar på att jag kommer vara trött och hungrig, så förmodligen kommer jag skynda hem så att jag kan sätta på mig pyjamasen. 

Är du beroende av någonting?
Choklad och Instagram. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne