Thursday list

Thursday, 15 September 2016

Time for another list, because lists are the best!

What stresses you out?
When I don't have control over things. I need things to be organised and I tend to plan quite a lot. When things doesn't go they way I want them to, I get stressed. 

What are your plans for today?
Meeting up with my dad soon for a birthday lunch to celebrate him. Then I've got work waiting for me in the afternoon/evening. 

What do you want to do more of?
Travel, read and write.
____________________

Dags för en till lista, för listor är bäst!

Vad stressar dig?
När jag inte har saker under kontroll. Jag vill ha saker organiserat och har en tendens att planera mycket. När det inte går som jag planerat, då blir jag stressad. 

Vad är dina planer för dagen?
Ska möta upp min pappa snart för en födelsedagslunch för att fira honom. Sen har jag jobb som väntar i eftermiddag/kväll.

Vad vill du göra med av?
Resa, läsa och skriva. 



What makes you cry?
Beautiful speeches and our inhumane world. 

What's for dinner tonight?
Bringing some of my black bean taco salad I made yesterday to work. Probably going to be hungry after work as well and make myself some cinnamon porridge (because porridge is life!). 

What are you reading at the moment?
"I've got your number" by Sophie Kinsella. 

What do you want to do in 10 years?
I hate this question! You never know what will happen in your life and what might change. Right know I hope I have been to more places around the world and have settled down somewhere and get to work with creating some sort of media content. 
 ____________________

Vad får dig att gråta?
Fina tal och vår omänskliga värld. 

Vad blir det till middag ikväll?
Tänkte ta med lite av min tacosallad på svarta bönor som jag gjorde igår. Kommer säkert vara hungrig efter jobbet också så då slänger jag nog ihop lite kanelgröt (för kanelgröt är livet!).

Vad läser du just nu?
"I've got your number" av Sophie Kinsella. 

Vad vill du göra om 10 år?
Jag hatar den här frågan! Man vet aldrig vart livet leder en och vad som kan komma att ändras. Just nu hoppas jag dock att jag varit på fler platser i världen och slagit mig ner någonstans och jobbar med att skapa någon typ av media.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne