The secret to the perfect vegan pancakes

Thursday, 1 September 2016

You know I've been trying to make the perfect pancakes for a while. With perfect, I mean like the ones my mom makes. The other day my mom and I decided to give it another go. We found a super simple recipe which is basically the same as the one she usually use just minus the eggs and using 3 tablespoons of soya bean flour instead. 

I don't know if it was the soya bean flour or the fact that my mom fried them in the pan, they tasted just the same! No need for the eggs, trust me! I will share the recipe with you guys some other day. 

We chopped up loads of fruit and we also bought a vegan chocolate spread from Plamil. It was the perfect pancake dinner!
____________________

Ni vet att jag har försökt göra de perfekta pankakorna ett tag nu. Med perfekta menar jag som de min mamma brukar göra. Härom dagen bestämde vi oss för att ge det ännu ett försök. Vi hittade ett så enkelt recept som nästan är likadant som det min mamma vanligtvis brukar gå efter, minus äggen och istället hade vi i 3 matskedar sojamjöl. 

Jag vet inte om det var sojamjölet eller för att mina mamma stekte pannkakorna, de smakade precis likadant! Inga ägg behövs, tro mig! Jag ska dela receptet med er någon annan dag snart.

Vi hackade upp massa frukt och köpte en veganska chokladkräm från Plamil också. Det var den perfekta pannkaksmiddagen! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne