The Ordinary Vegan tries out - #16

Wednesday, 21 September 2016

A couple of weeks ago I showed you guys a couple of beauty products I'd ordered (read the post here). One of the things was these facial care products from Estelle & Thild. It's a Swedish brand making face and bath products. Everything is cruelty-free and almost all products are vegan (I think there's only one or two products that's got animal by products. 
____________________

För några veckor sedan visade jag er några skönhetsprodukter jag beställt hem (läs inlägget här). En av sakerna var dessa hudvårdsprodukter från Estelle & Thild. Det är ett svenskt märke som gör hudvård- och badprodukter. Allting är cruelty-free och nästan alla produkter är veganska (jag tror det bara är en eller två produkter som har animaliska biprodukter). 

My skin got so bad when I moved back from England. It was actually the same the other way around when I moved to England as well. I think it's because the skin has to get used to new water and air? Anyways, I felt like I needed a good facial care to help me out with the break outs I got. I've heard good things about Estelle & Thild, so I thought I'd try it out. 

The products has actually made my skin better. Sure, I still get some spots but my skin has improved and it feels fresh after I use this Cleansing Foam and Facial Toner

Also, I love the smell! It's fresh but sweet, if that makes sense? 
____________________

Min hud har blivit så dålig sen jag flyttade tillbaka från England. Det var faktiskt likadant åt andra håller när jag flyttade till England. Jag tror det är för att huden måste vänja sig vid annat vatten och annan luft? Hur som helst, jag kände ett behov av att skaffa bra hudvårdsprodukter för att förhindra fler finnar. Jag har hört bra om Estelle & Thild, så jag bestämde mig för att prova de. 

Produkterna har faktiskt hjälpt min hy och gjort den bättre. Jag har dock fortfarande några finnar här och där men det har blivit bättre och dessutom känns huden fräsch efter att jag använt denna Cleansing Foam och Facial Toner

En annan sak, jag älskar doften! Den är fräsch men söt, om ni förstår vad jag menar med det?


I got the Cleansing Foam for 199kr (about £18) and the Facial Toner for 189kr (about £17)

Like I said, the products has improved my skin but it's not completely free from spots. I still really like the products though and will give them 3 out of 5 vegan jumping bunnies. 
____________________

Jag fick deras Cleansing Foam för 199kr och deras Facial Toner för 189kr

Som jag skrev, produkterna har gjort min hy bättre men den är inte helt fri från finnar. Jag gillar dock verkligen produkterna och ger de 3 utav 5 veganska hoppande kaniner. 



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne