I got my article published for Vilda Magazine

Monday, 12 September 2016

Yesterday I got my first published article! I'm super happy and excited! I've been writing for the online fashion platform Vilda Magazine. It's the world's first digital vegan fashion magazine!

"We are the curators of cruelty-free style. Our aim is to inspire compassionate living through elevated fashion, beauty, travel and lifestyle"

I've been writing an article on slow-fashion and tips on how to stop over-consuming fashion. I'm sharing "Five tips to a minimalist wardrobe to limit over consumption". Check out the whole article here.
____________________

Igår fick jag min första artikel publicerad! Jag är så himla glad och taggad! Jag har skrivit för online modetidningen Vilda Magazine. Det är världens första digitala veganska modetidning! 

"Vi är skaparna av cruelty-free stil. Vår syfte är att inspirera till en medkännande livsstil genom mode, skönhet, resor och livsstil"

Jag har skrivit en artikel om "slow-fashion" och tips på hur man kan sluta överkonsumera mode. Jag delar med mig av "Fem tips till en minimalistisk garderob för att begränsa överkonsumtion". Läs gärna hela artikeln här.


I know I usually post a recipe on Monday's, but I just really wanted to share this with you guys! Instead I'm giving you this picture of my cinnamon porridge bowl this morning. I hope that's okay! Have the best day!
____________________

Jag vet att jag normalt brukar lägga ut ett recept på måndagar, men jag ville verkligen dela det här med er! Istället bjuder jag på denna bild av morgonens kanelgröt istället. Hoppas det är okej! Ha det bäst!

4 comments

  1. ROLIGT!! åh måste kännas häftigt att se sitt eget *skapande* på en offentlig portal sådär :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det känns verkligen jätteroligt! Det är en speciell känsla!

      Delete

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne