Unpacking with panick and hanging on the balcony

Tuesday, 16 August 2016

It's been over a week since I moved back to Sweden now. The two suitcases has been unpacked on the floor in my room. I just did not want to get myself together to do it. Today, I decided that I had to do it so I didn't have to think about it anymore. 

What I've come to realise though is that I've got so many things! Unnecessary things! Not just the things in my suitcases, but the things I had left before moving to London in the first place. Why do I need a ton of books I'm probably never going to read again? Why do I own two bags of old nail polishes? I panicked a bit but kind of got it under control after a couple of hours. I am going to have a look through it again though and get rid of things I haven't used for years, and will probably never use again. 
____________________

Det har nu gått över en vecka sen jag flyttade tillbaka till Sverige. De två enorma resväskorna har stått på golvet i mitt rum. Jag har inte velat packa upp någonting alls. Idag tog jag dock tag i mig själv och bara gjorde det så jag slipper tänka på det. 

Vad jag insåg var att jag har så otroligt mycket saker! Onödiga saker! Det är inte bara sakerna i resväskorna, utan även alla saker jag lämnade kvar innan jag ens flyttade till London. Varför hade jag stora högar med böcker som jag förmodligen aldrig kommer att läsa igen? Varför äger jag två påsar fulla med gamla nagellack? Jag fick lite panik men lyckades få det under någorlunda under kontroll. Jag måste definitivt titta igenom allt igen och göra mig av med saker som jag inte har använt på flera år och som jag förmodligen aldrig kommer använda igen. 

Yesterday was a more calm day (not that today is hectic, but it started with my mind being stressed out). Ellen came to my place for some tea and treats. It was so nice to catch up with her on the balcony in the sun. Yes, believe it or not, but the sun was actually out for a couple of hours. 

Lucky for me Ellen is crazy about Instagram as well, so I got some snaps of the treats before we started.
____________________

Igår var en mer lugn dag (inte för att idag är hektiskt, men den började stressigt i mitt huvud). Ellen kom förbi hemma hos mig för lite fika. Det var så härligt att prata ikapp om allt på balkongen i solen. Ja, tro det eller ej, solen var faktiskt framme i några timmar. 

Tur för mig så är Ellen lika galen i Instagram som mig, så jag fick lite bilder på det fina fikat innan vi började. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne