The Ordinary Vegan Tries Out - #13

Tuesday, 30 August 2016

This week I'm doing The Ordinary Vegan Tries Out one day earlier, I hope that's okey? You seem to like these posts though, so hopefully you won't mind. 

I usually prefer matte bronzers, but when you get to pick one for free (yes, I still have more products from the internship to show you guys) why not try out a shimmery one with glow a bit of glow? This one is from Too Faced and is called Sweethearts Bronzer in the shade Sweet Tea
____________________

Denna vecka kommer The Ordinary Vegan Tries Out en day tidigare, jag hoppas det är okej? Ni verkar gilla dessa inlägg, så förhoppningsvis så gör det ingenting.

Vanligtvis föredrar jag matta bronzers, men när man får välja en gratis (ja, jag har fortfarande produkter från praktiken att visa er) så kan man ju lika gärna provas en med lite glitter och lyster? Den här är från Too Faced och heter Sweethearts Bronzer i nyansen Sweet Tea

What I love the most about this bronzer is that it works as a highlighter as well! The cute heart-shaped package has two shades. I've been using the lighter one the most and have been putting in on my cheekbones and nose to highlight them a bit. 

I haven't used the darker shade on a everyday basis but rather in evenings when going out for dinner or a night out, mostly because I usually don't want too much shimmer. 
____________________

Det bästa med den här bronzern är att den funkar perfekt som en highlighter också! Den söta hjärtformade förpackningen har två nyanser. Jag har använt den ljusare delen mest och har applicerat den på mina kindben och näsryggen för att markera de lite. 

Jag har inte använt den mörkare nyansen till vardags utan snarare på kvällar när jag gått ut och ätit eller festat, mest för att jag vanligtvis inte vill ha för mycket glitter. 

On Too Faced's website this bronzer cost £25. I would say it is worth it though! You get two products in one and you don't have to use a lot so it will last you for a long time. 

I haven't been disappointed by any products from Too Faced so far, and this one didn't disappoint either! This is definitely worth 5 out 5 vegan jumping bunnies!
____________________

På Too Faced's egen hemsida kostar bronzern ca 280kr. Jag tycker dock det är värt pengarna! Du får två produkter i en och den är dessutom dryg så den håller länge. 

Jag har inte blivit besviken på någon produkt från Too Faced än så länge, och den här gjorde mig inte besviken heller! Den är definitivt värd 5 utav 5 hoppande vegankaniner! 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne