The Ordinary Vegan Tries Out – #11

Wednesday, 17 August 2016

Do you remember I told you that I got to pick out some beauty products to take with me home from the internship I did at The Sunday Times Style? Since I'm a fan of the products from Maria Nila, so I took two things from the brand (read my review on the styling hair spray here). 
____________________

Kommer ni ihåg att jag fick välja några skönhetsprodukter att ta med hem från internshipet jag gjorde på The Sunday Times Style? I och med att jag är ett fan av produkter från Maria Nila så tog jag två saker från märket (läs vad jag tyckte om en av deras hårsprejer här). 

The hairspray is definitely one of my new favourite beauty products. This dry shampoo though... Unfortunately, I can't give it positive comments even though I would like to since I like the brand. The reason for why I don't like it is because it makes my hair way too dry. It makes the hair feel dirty and is very hard to style after spraying it in the hair. It also makes my hair look very stiff as well and not like you've taken a shower the same day (which is why I use dry shampoo at least).
____________________

Hårsprejen blev definitivt en av mina nya favoriter bland skönhetsprodukter. Detta torrshampoo dock... Jag kan inte ge den positiva kommentarer tyvärr även om jag vill då jag gillar märket annars. Anledningen till varför jag inte gillar den är för att mitt hår känns alldeles för torrt. Det känns smutsigt och man kan inte styla håret speciellt mycket efter man haft i det. Det har fått mitt hår att se väldigt stelt ut och inte som om jag duschat det samma dag (vilket är effekten jag vill ha med torrshampoo).

Unfortunately I am going to give this dry shampoo 1 out of 5 vegan jumping bunnies. I still love other products from Maria Nila though and would still recommend them!
____________________

Tyvärr kommer jag ge detta torrshampoo 1 av 5 veganska hoppande kaniner. Jag älskar dock fortfarande andra produkter från Maria Nila och skulle absolut rekommendera de!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne