Stockholm Midnight Run

Sunday, 14 August 2016

I did it! Yesterday my dad, brother, cousin, some friends to my dad and I went to Stockholm to do the Midnight Run. It was my first 10k-run ever! Like that's not enough, I also beat my record and ran my fastest 10k – 54 minutes and 25 seconds. I must say that I'm proud of myself! From starting out not running at all to start on the treadmill this winter, I can now run 10k without a problem! It feels amazing and I will definitely not stop run now, because it makes me feel so incredible good. 

Started this morning with an amazing hotel breakfast! I had loads of fruits and a bowl of muesli with soy milk. To my surprise they even offered vegan cheese from Violife and vegan cream cheese from Oatly, so of course I had to have a toast with that on as well. 

I'm back home now and are not planning on doing much at all. Just a chilled afternoon and evening in my PJ's with some green tea and YouTube – sounds perfect to me! 
____________________

Jag gjorde det! Igår åkte jag till Stockholm med min pappa, storebror, kusin och några vänner till min pappa för att springa Midnattsloppet. Det var mitt första mils-lopp! Som om inte det var nog, jag slog även mitt rekord och sprang min snabbaste mil någonsin – 54 minuter och 25 sekunder. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv! Från att inte ha sprungit alls och sedan börjat lite smått på löparbandet på gymmet i vintras, så kan jag idag spring 1 mil helt utan problem! Det känns fantastiskt och jag kommer verkligen inte sluta springa nu, det får mig att må så himla bra.

Började morgonen med en otrolig hotelfrukost! Jag åt massa frukt och en skål med müsli och sojamjölk. Till min överraskning hade de även vegansk ost från Violife och vegansk cream cheese från Oatly, så jag var ju tvungen att ta en macka med det såklart. 

Nu är jag hemma igen och har inte tänkt göra mycket alls idag. Ska bara ha en lugn eftermiddag och kväll i pyjamasen med grönt te och YouTube – låter perfekt om ni frågar mig!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne