Office in bed

Thursday, 18 August 2016

Yes, this is my office today. "Office, really? You're in bed" you might think. That's what I call it though since I'm actually working on some projects both for the blog but for other things as well. 

Even though I've only been home for two weeks (on Sunday) I feel the need to work with something. I can't slug around at home watching YouTube for too many days, it makes my finger itch (Is that just a Swedish expression btw? You get why I mean though)! Therefore, I'm putting more effort in to the blog and some of the other projects my lead to other things, you never know. 
____________________

Ja, det här är mitt kontor idag. "Kontor, allvarligt? Du sitter i sängen" kanske ni tänker nu. Det är vad jag kallar det dock då jag faktiskt jobbar på olika projekt både till bloggen men även för andra saker. 

Även fast jag bara har varit hemma i två veckor (på söndag) så känner jag att jag måste jobba och sysselsätta mig med någonting. Jag kan inte gå omkring hemma och titta på YouTube för många dagar, det får det att klia i fingrarna på mig (Är det bara ett svenskt uttryck förresten?)! Därför lägger jag ner mer energi på bloggen och andra projekt som kan leda till andra saker, man vet aldrig. 

I went to the library yesterday to get some inspiration, so I'm going to take some hours to read these and work until I'm meeting up with some friends this afternoon. Read about three of the books down below.

– "Modets Död" ("The Death of Fashion") by Jenny Lantz. She writes about how the internet and our fast-speed is changing the fashion industry. 

– "Badskumt" by Katarina Johansson. I can't reallt translate the name of the book, but she writes about the beauty industry and what's really in the products we buy. 

– "Skinny Bitch" by Rory Freedman and Kim Barnouin. The name of the book made me sceptical, but I've heard so many vegan YouTuber's talk about this book so I have to read it. It's about eating healthy through a plant-based diet. 
____________________

Igår gick jag till biblioteket för att få lite inspiration, så nu ska jag ta några timmar och läsa dessa och jobba innan jag ska dra iväg och träffa några vänner i eftermiddag. Här nedanför kan ni läsa om tre av böckerna.

– "Modets Död" av Jenny Lantz. Hon skriver om hur internet och samhällets höga hastighet håller på att ändra modebranschen. 

– "Badskumt" av Katarina Johansson. Boken handlar om alla skönhetsprodukter vi konsumerar och vad som faktiskt är i alla produkter vi köper.

– "Skinny Bitch" av Rory Freedman and Kim Barnouin. Namnet gjorde mig väldigt skeptisk, men jag har hört så många YouTubers som pratat om den här boken så jag måste läsa den. Den handlar om hälsa och om att äta växtbaserad diet. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne