North of Sweden

Thursday, 25 August 2016

At the moment I'm on the bus from the airport in Stockholm back to Örebro. I've been in Umeå for a couple of days to see my brother and his girlfriend. Except from taking the car to visit my grandma over one night, we didn't do anything special really. My brother showed me his gym one day (and let's just say my arms are still sore after lifting those weights), we all made mini pizzas one nights and watched Swedish Idol – we simply just hanged, which was perfect!
____________________

Just nu sitter jag på bussen från Arlanda tillbaka till Örebro. Jag har varit i Umeå hos min storebror och hans flickvän i några dagar. Förutom att vi tog bilen norrut för att hälsa på min mormor över en natt så gjorde vi inget speciellt. Min bror visade gymmet han går på en dag (och jag kan meddela att jag fortfarande har träningsvärk i armarna efter att ha lyft de där vikterna), vi gjorde mini pizzor tillsammans alla tre en kväll och tittade på Idol – vi tog det lugnt helt enkelt, vilket var perfekt!

Like I said, we too the car to visit my grandma one day though. She lives in a small town up in the north of Sweden just by the boarder to Finland. 
____________________

Som jag skrev så tog vi bilen och åkte iväg för att hälsa på min mormor. Hon bor i en liten by i Norrland precis vid gränsen till Finland.


After 5 hours we finally arrived. It was so nice to see my grandma! I haven't seen her for 2 years, so it was definitely about time! 
____________________

Efter 5 timmar kom vi äntligen fram. Det var så kul att se min mormor! Jag har inte sett henne på 2 år, så det var verkligen på tiden! 

She took us to the Luppio mountain to see this view. How beautiful? 
____________________

Hon tog oss till Luppioberget för att se den här utsikten. Hur vackert är det inte?

A great couple of days! I'm about to switch bus now. Think I'll be home in about 2 hours or so. Hope you're all having a great Thursday evening!
____________________

Några riktigt fina dagar! Nu ska jag snart byta buss. Tror jag kommer vara hemma om ungefär 2 timmar. Hoppas ni har en bra torsdagskväll allihopa! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne